پ ن پ

خنده کده

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

پ ن پ

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کنم!

 

****************************

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

 

******************************

ه دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن … میگیرن !
میگه کی ؟ پلیس ؟
پَـــ نَ پَــــ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی

 

********************************

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!

 

*******************************

به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!!پ نه پ مستحبه !!!

***********************************

 

 

 



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط matin در تاریخ 1392/3/23/4 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وبلاگ عالی ای داری امیدوارم به من بیشتر سر بزنی

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/3/1/3 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ببخشیددوستم که دیراومدم خب پس اطلاعاتشوبهم بده هرچی توبگی من قبول دارم
توچه بلاگی باشه
مطالش طنزباشه به انتخاب تو
من درستش کنم یاتواگه موافقی من درستش کنم
عنوانش
پس زودتربهم خبربده درضمن اگه میشه به این ادرس یعنی وبلاگ اصلیم نظربده
kolbehlove.persianblog.ir

این نظر توسط خنده های رنگین کمونی در تاریخ 1392/2/4/3 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام از حضورتون بسیار ممنونم
شما هم بسیار وب خوبی دارین
بازم به ما سر بزنین


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: